Björn Björkqvist
Björn Björkqvist Podcast
Podcast #0 Trollfabriken
0:00
-43:31

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Björn Björkqvist

Podcast #0 Trollfabriken

Det är dags att försöka sig på att starta en podd. Detta test, med tillhörande barnsjukdomar och teknikvariationer blir ett smakprov för stödprenumeranter på vad som komma kan.
12

Jag har under en period funderat över att starta en ny podd. Funderingarna har varit starkare och svagare till och från. Några försök har gjorts att finna lämpliga medarbetare men de jag försökt få med mig har antingen varit osugna på att podda igen eller skrämts av tanken att börja. Så vad göra?

I dag fick jag ett ryck och testade att spela in en 40 min…

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to Björn Björkqvist to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Björn Björkqvist
Björn Björkqvist Podcast
Tankar, idéer och besynnerligheter från Björn i film-, ljud- och textformat.